Vevői kapcsolattartó

Feladatok:

  • Folyamatos kapcsolattartás a már meglévő és új ügyfelekkel
  • Rendelések kezelése a vállalatirányítási rendszerben (M3) – Számlázás
  • Vevői előrejelzések kezelése
  • Kapcsolattartás társosztályokkal (beszerzés, termeléstervezés, gyártás)
  • Statisztikák, riportok készítése és vezetése
  • Kapcsolattartás a Sales Managerekkel
  • Reklamációkezelés

Elvárások:

  • Minimum 2 év releváns tapasztalat
  • Biztos angol és szlovák nyelvtudás
  • Excel ismeret
  • Önállóság, precízitás, gyors felfogás
  • Rugalmasság, terhelhetőség, motiváció
  • Képesség a feladatok megfelelő priorizálására és optimalizálására
  • Nyitottság, kreativitás és folyamatos igény a fejlődésre, új kihívásokra

     


Jelentkezni önéletrajz beküldésével a
HR-Hungary@hartmann-packaging.com e-mail címen vagy a az alábbi linkre kattintva lehet.

Felsőfokú jelentkezési folyamatunk

1. lépés

Küldd be önéletrajzodat!

2. lépés

A jelöltek előszűrését követően telefonon értesítünk és interjú időpontot egyeztetünk.

3. lépés

A pozícióhoz kapcsolódó tesztek kitöltése.

4. lépés

Elsőkörös interjú a területi vezetővel és a HR osztállyal.

5. lépés

Interjú a felsővezetővel / ügyvezetővel.

6. lépés

Üzemorvos és szerződéskötés.